Saturday, June 09, 2012

Fruitti di Mare

Al Majlis Restaurant adalah restaurant Italy yang terletak di Raffles Makkah Palace ... Hotel yang ternama di Mekah. (And since hotel ni agak ternama, and harganya pun agak ternama jugak, so, aku tak nak ler duduk sini kaaaannn ... sebab aku ni pemalu orang nya hahahahahahah)

Aku dah beberapa kali mengunjungi restaurant ini ... dan setiap kali aku ke sini, boleh di katakan , hanya kami sekeluarga ajer pelanggan restaurant nih heheheh

Namun begitu, aku tetap suka dengan makanan yang di hidangankan!!!! Antaranya ialah Spaghetti Fruitti Di Mare dia ... memang terasa kesedapan dan kesegarannya ...

Selain dari Spaghetti dia, jangan lupa juga cuba Cappuchino Mushroom Soup dia .... seeddaaaaaaaaappppppp sangat !!! Terasa kepekatan dan hirisan hirisan mushroom dia ...

Roti yang di hidangkan datang dalam pelbagai bentuk dan rasa.

No comments:

Post a Comment