Saturday, May 31, 2014

Musim Bunga kembali lagi

Setelah sekian lama berkelubung .. seawal October hinggalah kini .... baru ler merasa akan kepanasan mentari yang menyinar ... Alhamdullilah.

Hari ini juga aku berkesempatan untuk mesin rumput .... yang mana kalau duduk kat Malaya, memang tak akan ler aku mesin rumput ker apa ker apa .... pasti di upah kepada buruh buruh asing yang ramai di Malaya ....

Namun di sini, semua nya terpaksa di buat sendiri ....

Maka Terimalaaaaaahhhhhh ........



Apalah makna musim bunga, andainya tanpa bunga bunga yang memekar kan ....



Bunga Lily yang kembang memekar ... orang kasi



Pokok bunga sakura di kawasan office Jacobs yang memekar

Untitled

Air sungai mula mengalir segar dan deras ... berhampiran dengan office Jacobs

Untitled

Jambatan di atas sungai .... pemandangan belum sepenuhnya menghijau.



Pemandangan Office Jacobs dari arah drainstorm.



Auburn Bay house pun ada air terjun dan sungai hehehehhehe



Auburn Lake ..... Iman dengan seronoknya bergambar.

2 comments:

  1. besar dah Iman... tu tengah selfie ke Iman? hehe...

    ReplyDelete
  2. Masa berlalu kan .... yang kecik membesar ... kita nih makin sari makin tua hehehehhehee

    Selfie ngan camera Barbie dia ... hahahahhaa

    ReplyDelete