Wednesday, February 28, 2007

Labuan ... the congenial place to live and work ...

Bertemu kembali di ruangan yang makin lama ala ala makin sepi dan berhabuk gitu ....

Sekarang ni aku berada di Labuan ... The Congenial Place to Live and Work ... Aiiyyooo very the catchy phrase ... tapi aku sendiri tak faham atau tau apa maknanya ... The tag line tu kita akan dapat lihat kat airport waktu nak exit ... so sapa sapa yg ke Labuan tu , perhati hatikan sign tu yaaaa ....

Seperti biasa aku duduk kat Sheraton Labuan .... tak ada apa sangat nak mengupdate kali ni ... cuma aku nak tunjukkan beberapa gambar dari Camera Phone N 73 and N 80 aku hehehehehehee

So gambar gambar kali ni, aku main taruh ajer apa yg ada kat HP aku nih ... sebab gambar2 dalam camera tak download lagi yaaaa ....

(Kalau Peon baca nih, sure ni kata aku nak ME LABA ler nih!!!!)

Maka terimalaaahhhhhhhhhh .............

Tiga Permata Hati .. aku ambik waktu ada Forum kat Putra Jaya ...

Chinese New Year at Mid Valley ....

Cantik sekali dia buat bunga sakura dari payung payung ... suka sangat ...

Sign di Bandar Kinrara .... Klasss kaannn ....

Iman .... selsema yg masih ada lagi ...

Kakak dan Iman ... dah besar dia orang dah ... kejap ajer masa berlalu ...

3 comments:

  1. Cantik-cantik anak dara-anak dara Bro. Ghaz.

    Bab signboard tu yang tak tahan tu.. Ada jugak yang tulis macam tu. Mana dia dapat idea agaknya ye..??

    ReplyDelete
  2. Indera;

    Hehehehe itulah kejap ajer masa berlalu ...

    Time fly kata orang

    hehehehhee

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:32 AM

    PENCALONAN UTK GBA® DIBUKA SKARANG. MRASA BUAT PENCALONAN UTK MANA2 KATEGORI & MANA2 BLOGGER (TERMASUK DIRI SENDIRI HAHA). KLIK KE BLOG MEK SKRG!!

    ReplyDelete