Monday, August 13, 2007

Testing from Gmail Mobile

Saja saja nak testing posting guna mobile Gmail. Gambar ni tak ada kene mengena pun ... Ambil dari phone ajer. Sebut pasal waterfall ni, Fazion tujukan lagu Waterfall dari TLC buat Zaid!

Aku baru ajer updated OS phone aku ke mobile 6! So skg ni macam lite lite Jakun sikit ler! Pass ni nak ajak Zahid gi cari software untuk phone ni, sebab dia pun akan sambar Atom Life macam aku jugak!

Dan berita terbaru aku dengar, GTS akan bayar 3G Unlimited data! Hehehe....... Jimat ler sikit (RM 120 sebulan tuh!!!!)

Apa apa pun, aku harap Aisyah buat betul betul dalam periksa dia minggu nih! Ingat SAYA di eja dengan S A Y A bukannya S A Y E ......

1 comment:

  1. Ghaz
    nice pic.. waterfall is my favorite place... one of the best waterfalls I've been to is in Miri.. :)

    ReplyDelete