Monday, March 03, 2008

Kembali Semula Di Dayabumi ...

Setelah 3 minggu berada di Labuan ... kini aku kembali ke Dayabumi .... patutnya aku ada program di UTP hari ni, tapi ntah macam mana, penglibatan TPs dalam program tersebut terpaksa di rombak .... so ala ala macam tak ada apa nak buat sangat hari nih .... Iya ler, Rabu dan Khamis ni kena ke PERMATA .. ada TP bundle course lak ... (Sound so cheap ... main bundle bundle ker?????)

So since tak banyak sangat benda ni ................

Maka Terimaaaaaalllaaahhhhhhhhhh ...............
Bunga Misteri ... Misteri ker? Adakah se misteri Wisteria Lane? Walau apa apa pun, bunga ini aku selalu nampak di dalam perjalanan dari Carpark to Dayabumi. Bunga inilah yang mengalu alukan aku kembali ke Dayabumi .... warnanya sungguh indah, tapi tak ler di hiraukan sangat oleh orang yang lalu lalang, maupun kenderaan ...


Walaupun begitu ... dia tetap mekar dengan cara nya tersendiri ...


M Arif Yahaya, sekarang ni kat PFK ... buat material, tapi macam dah tak sabar sabar nak teruskan kareer dia sebagai Electrical Engineer ..... so Jumaat yang lalu dia sempat singgah di Dayabumi ... thanks Arif (aka TOM) kerana sudi nak luangkan sedikit waktu bersama sama kita orang di Dayabumi .

No comments:

Post a Comment