Tuesday, October 25, 2016

Menulis melalui phone ...

BlogPress apps unruk Blogspot nih aku beli zaman aku duduk kat Saudi lagi. Rasanya apps nih agak magal gak ler waktu tuh.

(Zaman tuh tengah semangat nak update Blog)

Ni nak cuba update.

Maka Terimalaaaaaahhhhhh ........




Weekend hari tuh aku telah sempat berkelana ke Van Dusen Botanical Garden. Tujuan utama ialah nak mentioned kmati suasana musim luruh.




Sekarang nih memang tengah rancak dedaun bertukar warna !!! Seronok tengok suasana alam yang berwarna warni




Ada merah , ada kuning dan ada yg masih hijau.




Kesejukan?




Halloween around the corner.




Ledakan warna




Tenang ...

Nanti kalau aku rajin aku akan updatekan pasal Van Dusen nih. Ni kira nacam highlight jer ler.

Nak tengok macam mana update melalui phone.

5 comments:

  1. SS tak pernah beli apps... tak mampu... Nak pakai... SS curik... Pakai free tak yah bayo... Ha Ha Ha...

    ReplyDelete
  2. Kat memana skrg ni semua psl holloween jek kan... ingat orang takut sangat gak nye... keh keh keh...

    ReplyDelete
  3. Dulu install blogger.com kat rab so leh la taip guna tab je tp skrg bila guna phone baru ni x eh nk install apps tu jadinya taip kat note pastu trnafer x pun taip terus kat blogspot pastu insert pic kat notebook

    ReplyDelete
  4. Cantiklah hai daun2 tukar kaler tu ntah bila dpt pegi vancouver ni

    ReplyDelete
  5. Masya allah sudah tentu mmg tiada di malesie..kita dah simpan camera dan beg.

    ReplyDelete