Tuesday, July 22, 2008

Dah Dua Bulan 3 hari ....

Aku sampai sini dulu pada 19 May 2008 ..... 19 June .... 19 July .... dan sekarang dah 22 July ... bermakna aku dah ada kat sini selama 2 bulan 3 hari gitu ...

Dalam dua bulan ni, tak ler aku ala ala rindu kat nasi lemak ker, teh tarik ker, mee kari ker ... sebab bagi aku makanan makanan nih ... allaaaaa makanan ....

Dalam dua bulan ni, tak ler aku ala ala rindu kat HUJAN ker, trafic Jem nak balik kerja ker, Kinrara ker ..... sebab bagi aku ... times comes and go gitu ....

Dalam dua bulan ni, aku ala ala teringat ingat dan rindu rinduan kat keluarga yang di tinggalkan .... aku terdengar dengar suara anak anak ku ... suara Akak, suara Iman, suara Afiq .... memang ala ala orang kata RINDU BANGET gitu ......

Maka Terimaaaalllllaaaahhhhhh ....................................

video
Pada waktu ni, Afiq amat gemar dengan sebutan E N A M ... tanya ler dia apa sahaja yang berkaitan dengan number, pasti Enam jawabannya .... jenuh aku suruh sebut nombor lain, tapi tetap ENAM menjadi sebutan dia ..... tapi dah dua bulan kaannn ... aku rasa sekarang ni dia dah tak sebut ENAM dah kot hehehehhehehe

Afiq .... anak bongsu aku yang manja ....

Sebelum aku ke Saudi, aku sempat jugak gi tengok wayang kat Pavillion ... bila dah sampai Saudi nanti, hehehhehee tak ada ler nak tgk tgk wayang dah kaaannnnn ......

Iman ... makin sehari makin membesar .... cuma dia masih susah lagi nak bercakap atau mengeluarkan perkataan dengan betul ......

Afiq .... Anak Bujang aku .... Iman selalu jadi mangsa dia or dia jadi mangsa Iman ...???

Anak dara aku ... dah besar .. and dah ada taste tersendiri dah .... aku masih terasa baru semalam aku qamatkan kat telinga dia di SJMC ....

Ooooooo rinnnddduuuuu baaanngggeetttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

3 comments:

  1. Tak lama lagi dorang akan menyertai Abang Ghazali di sana. Lepas ni, tak ada lagi la rindu-rinduan, sengol-sengolan, gitu kaaannn?

    Sentiasa mendoakan kesejahteraan kesihatan Abang Ghazali di sana. Semoga kebahagiaan mengiringi Abang Ghazali selalu..

    ReplyDelete
  2. Zuraili7:00 AM

    Biasa lah tu ... dah nak dekat balik jumpa dia orang and ambik dia orang , memang terasa rindu sangat... sabar-sabarkan aje lah... InsyaAllah tak lama je lagi nak bersama semula dengan dia orang...
    Syokkan nak balik?

    ReplyDelete
  3. Indera;

    Terima kasih .... Dan Insya Allah, hari Khamis ni sampai ler ke Malaya ... cuti kejap ajer .. pass tuh, kita orang sekeluarga akan mengorak langkah ke KSA ...

    Doakan agar kami semua selamat ...

    Zuraili;

    Hehehehee tak tau nak cakap apa ... tersengih sokmo ajer ....

    Hehehehehheee

    ReplyDelete