Sunday, October 08, 2006

Fadzilli dan Masnoor ....

Bab Istanbul dah abis dah aku Upload .... tak ler aku upload kesemua gambar yang ada tuh, so Amin ... jangan lak kau kira gambar gambar tuh samada cukup ker tak 700 keping gitu taaauuuu!!!!!!

Pada 28hb September ari tuh, aku telah lagi "kehilangan" dua orang sahabat karib dari Thar Jath , iaitu Masnoor dan Fadzilli .... dia orang demob lagi awal ... tapi semuanya tak sampai ke Malaysia lagi tuh ... waktu BLOG ni di tulis, dia orang masih lagi berada di Vienna bercuti .... Ialah, Fadzilli siap email lagi gambar dia dari Vienna untuk aku dan jugak pembaca pembaca BLOG ni yg mengenali dirinya ....

Maka Terimaaallllaaaahhhhhhhh ......................................

Abd Rahman dan Elhaj ... sedih menghantar Masnoor balik ke KRT .... Abd Rahman dan Elhaj adalah macam warden asrama kita orang ler ... dia orang yg jaga dan maintain camp kita orang kat CPF ....

Gambar aku dan Masnoor .... pass ni tak tau ler bila boleh jumpa lagi ... sebab dengar dengar lepas ni Masnoor akan pergi ke Turkeminstan ... buat project ngan Carigali kat sana ....

Aku dan Fadzilli .... Fadzilli lak belum dapat apa apa offer kerja lagi ... dia berharap agar dia dapat ler sambung kerja kat Sudan lagi , sebab kalau kerja obersea ni duit masyuuukkkkk ... pass tuh since dia pun tak kawin lagi ... so tak ada ler masalah nak rindu kat keluarga ker apa ker kaaannnn ... cuma mungkin dia ala ala rindu kat anak ikan di aquarium umah dia ler koottt!!!

Fadzilli Dan Masnoor .... Dua orang yg paling rapat ngan aku di Thar Jath telah pergi meninggalkan Thar Jath .... sedih ... sebab petang petang dah tak ada sessi nak masak apa dan buat apa, pass tuh malam malam lepas Isyak dah tak ada sessi gossip atau update mengupdate kisah kisah kehidupan ..... Selamat Jalan wahai sahabatku .....

Three Musketeers ... sekarang ni tinggal aku ajer di Thar Jath ... ntah ler , bila lak boleh kita orang bersua dan dalam satu project .... rasa rasa nyer susah dah kot ... semuanya kini tinggal memori .....

Bergambar bersama sama mereka yang menghantar di Airport ... Fadzilli kalau kat Thar Jath waktu berbuka puasa macam macam dia buat, air lincheekang ler, roti jala ler, kuih keria ler , you named it you got it ..... Anyway Fadzilli, thanks, sebab aku pun dah pandai masak Kobis Sos Tiram tuh ... baru2 nih aku masak , rasa macam menjadi gak ....

Dua orang TERUNA BUJANG .... Khairul aku rasa dah nak dekat 10 tahun di Sudan ... dah ala ala cakap melayu pun macam bunyi pelat pelat gitu (bboolleeeyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!)

Jan pun dah balik ke Malaysia hari Sabtu bebaru nih .... dia balik awal sebab wife dia nak bersalin ... anak keempat , lelaki jugak ... sebab anak dia semuanya lelaki ..... Jan pulak lepas ni nak masuk Carigali ... tak nak join kita orang kat GTS ...

Fadzilli rasa sedih nak tinggalkan Thar Jath .....

Salleh ... ataupun lebih mesra membahasa kan dirinya KAWE gitu .... dia pun ala ala sedih gak , sebab dia Contract Staff ngan OGP ... lepas nih msaih belum pasti nak ke mana .....

Salam Mesra Fadzilli dari Vienna untuk semua .... dia sibuk nak jumpa kita orang kat Dubai nanti ... tapi aku tak janji ler ... sebab aku kat Dunai hanya transit .... apa apa aku akan call bila sampai Dubai (Jgn SMS ... sebab takut tak dapat ....!!!!)


Vienna ... ntah ler aku pun tak pernah ke sini kaaannnnnn ......

No comments:

Post a Comment