Friday, March 23, 2007

Selamat Tinggal Labuan .....

Waaaahhhhhhhhh tajuk ala ala macam tak datang kembali gitu .... (lepas tuh macam ada background lagu yg bunyi ... Jangan di ucap Selamat Tinggal ... )

Pagi ni , Insya Allah , pukul 8:30 karang akan akan balik ke Kuala Lumpur ... bertemu semula dengan anak isteri yang tercinta ...

Selamat Tinggal Labuan ... tetapi tak tau ler samada aku akan kembali semula ke sini atau tidak ... Client suruh aku datang and stay lagi kat sini lagi dua bulan .... itulah ... kita kerja makan gaji, and scope lak buat Project ... so selagi orang nak akan khidmat kita selagi tu ler kita kena berkhidmat .... ala ala bak kata pepatah ... SIAPA KITA INI TANPA PEMINAT ... ceeewwaaahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!

Maka Terimalaaaaaahhhhhhhhhhh ........................

Mohd Rafei Abd Rahman ..... dia ni lah ala ala macam sahabat atau teman aku kat sini ... sebab kita orang duduk sebelah menyebelah ajer .... teman untuk aku berbicara gitu ... dan rasa terhary sangat , sebab semalam dia beriya iya nak hantar aku balik ke Hotel sambil ajak aku pergi ke pasar untuk beli Udang dan ikan .... maka terhasil koleksi akhir aku di Labuan ini .....
Terima kasih Rafei ...... Jasa mu tetap di kenang ..... (By the way, dia masih bujang trang tang tang ..... tapi dia kata mak dia suruh ambil orang ganu gak ... bboolleeeyyyyy!)

Macam Cleaner cum Tea Lady ..... tapi kadang kadang tuh aku pun tak tau apa yang dia orang cakap .... ala ala bunyi cakap german pun ada .... kaaannn

Johhny .... kesian kat dia, sebab katanya zaman dia dulu tak ada AF ... kalau tak dah sure sure dia ler ala ala LOTTER gitu .... sebut ajer nama lagu, semua dia boleh nyanyi ....

Fakhrul .... Sekarang tgh buat training .... UTP student .... aku suka akan semangat gigih dia ... kerana sanggup mintak untuk buat Project nih ... ialah semua perbenlanjaan nak ke Labuan dia kena bayar sendir tauuuuu .....

Marcel .... aku really really Tes srayo ... (bunyi bunyi macam tuh ler) .... aku suka kat dia .. siap aku download lagi lagu sepanyol lagi kasi kat dia hahahahaha ...

Jap Jap Jap ... nak tutp mata jap ... nak make sure I tak bermimpi ... apa dah nak balik dah!!!! Kejapnya masa berlalu

Kejap nyer you kat sini kannn ... rasa macam baru semalam kita berkenalan ...

Apa apa pun PEACE ... (Lepas ni kalau masuk AF sure gedik gedik ngan peace dia kaannn)


Selamat tinggal yaaaa .. dari kami di Document Control ......

Legaaaaaaa .... dah nak balik dah dia ......

Pemandangan petang .... Selamat tinggal Labuan ...

Sebenarnya org ni tgh nak mandi .. ala ala -pakai very very skimpy gitu ... tapi dinch taste kan .. siap boleh aku kasi tau yg jgn risau, aku tak ambik gambar dia .... cuba kalau taste ... sure ala al fokus kat sana ajer kaaannnn ....

Bot penambang untuk membawa mereka pulang ke rumah air ...
Haaaa ... dah nak balik dah ... tak nak datang lagi ker???? Are you sure?

Biasa ler ... yg pergi tetap pergi .. yang hilang tumbuh berganti ...

Kalau nak beli udang , boleh ler ... tapi tak ler murah mana pun .... ambil syarat beli ajer ler ...

2 comments:

  1. Haaaa ... dah nak balik dah ... tak nak datang lagi ker???? Are you sure?

    ReplyDelete
  2. Heheheee ... tak jugak ... boss dah suruh pergi balik hari Isnin nih .... nak buat macam mana, kerja makan gaji kaaannn

    ReplyDelete