Monday, January 02, 2006

Kharuf

Kharuf ..... Daging Kharuf adalah makanan kegemaran orang orang Sini dah jugak kami yg berada di sini ... Daging dia macam daging kambing, tapi tak ada lemak sangat dan tak ada bau hamis nyaa ... sebab rasa rasa nya bau hamis dia dah pergi ke orang orang sini koott!!!!! Hehehhehee

Pada Jumaat yang lalu, SUDANPILE telah bermurah hati dengan kasi kita orang TIGA ekor kharuf untuk kita orang bahammmm ... tapi gambar gambar yang kita orang makan Kharuf tu, nanti ler aku uploadkan ... sebab ni pun dah malam ... nyamuk dan unggas pun banyak sekali kat opis ni!!! Pass tu aku lak nak test DVD player yang Fadzilli belikan untuk aku dari Mesia ... serta nak jugak tgk cite KING KONG yang Pak Ya baru bawak dari Mesia ...

Kollu Sanaa' Anta Bi Khair (Ucapan pada 31hb December)
Kollu Ams Antum Tayyibin ... (Ucapan pada 1hb January)

Kollu sana kollu sini pun tak guna .....

Maka terimalaaaaahhhhhhhhh ....

Inilah kharuf kharuf yang bakal di baham oleh kita orang semua ... Kharuf ni macam kambing jugak , cuma tang ekor dia ajer yg beza nya ... ekor dia agak gemuk dan sebenarnya ekor tu ler lemak lemak dia .... so maknanya lemak lemak dia semuanya telah pergi dan berkumpul di ekor dia tu!!!

Sebelum boleh makan dah tentu ler kena sembelih dulu .... aiiyyoooo tak kan ler nak suruh kita orang sembelih ... mana ler berani!!!

Lapah melapah sedang di jalankan ....

Inilah daging yang telah di lapah ... kat sini tak ada nyer nak basuh basuh buang darah ker apa ker ... terus masak ajer!!!!

Inilah kepalanya .... kata nak buat sup .. ala ala cite Indiana Jones yg ada mata tu ... tapi abuuukkk pun tarak ... aku tak nampak pun!!

2 comments:

  1. atlast dpt jugak tgk kharuf..b4 this dgr member crita jer..hihi
    *jgn mkn selau nti darah naik...ayoyoyo..ahaks

    ReplyDelete
  2. ooooohh...inilah kharuf tuh. seblom ni dengar citer je.

    ReplyDelete