Sunday, April 02, 2006

Pusing Pusing di Site ....

Kalau dah duduk kat Site i, kalau tak ke Site, macam ala ala tak kerja jugak ler ... so salah satu benda yang wajib kena buat , iyalah tengok tengok progress yang berlaku kat Site ...

Selalunya Kamal akan ajak aku pergi ngan dia ... tapi aku dah set condition aku, kalau nak ke Site mesti pagi pagi atau lepas Asar .... sebab aku tak tahan panas beebbbb .....

Maka terimalaaaaahhhhhh .....

Jalan kat Site ngan Kamal ni, asyik asyik nak suruh ambik gambar dia berposing ajer .... kadang kadang tu koser gak!!! Apa dia ingat aku ni APEK KEDAI GAMBAR ker? Hehehhehehehehehe Katanya ni ler future tank expansion ... ala ala dia masih berangan nak dapat USD lagi ler tu!!!!! Eeelllloooooooooooooo !!!!!!!

Menuju Puncak ... Gemilang Cahaya ..... Oooo Yeahhh ... teringat lak kat AF ni ... dah tak sabar nak tgk season 4 ni ...... Kamal naik tangga kat tank ala ala menuju puncak ....

Inilah di antara ribuan burung helang yang bebas berterbangan .... burung helang ni berani tau, ari tu waktu aku tgh bawak pinggan nasi nak ke cafeteria, dia orang serang aku .... aiiyyoooo ala ala macam very d wild gitu .....

William Gonor ... tak tau ler ejaan nama dia betul ker tak ... Sebab aku yg eja ... dia tak pandai baca dan tulis lagi. So sekarang ni dia dah tak keja kat sini lagi, katanya dia pergi sekolah ... tapi semenjak dia duduk kat kampung dia di Mir Mir, muka dan badan dia ala ala di sapu bedak DEBU gitu .... ni close up shoot muka dia .....

Merenung jauh melihat akan kepesatan pembangunan di bandaraya Thar Jath ....

Ini semuanya kerja Kamal ... dia kata kalau dalam BLOG ni tak ada gambar aku, ala ala bukan nama BLOG aku ler .. so dia yg beria ria sangat suruh aku posing posing gitu kat atas rack ni ... sesuwai ker ?????

Hari ni dapat gaji .... kusyuk kira duit tak sedar dirinya dirakam oleh lensa kamera ku ...

Apa ada dia atas itu???

Oooooooo ingatkan sekuntum bunga cina ,tapi seorang Cina di dalam bakul .....

Meniti di tiang tiang tank .....

Walaupun tanpa alat / tools yang sesuwai, tools buatan sendiri pun jadi ... janji kerja jalan ....

Bekalan Akhirat adalah penting .... walau di mana mana pun berada .... sujudlah kamu di atas kebesaran illahi ...

Rezeki Allah di mana mana ..... tapi pernahkah kita bersyukur apa yang di berikan???

Orang tgh nak bersembang sembang petang, Kamal sibuk ajer nak enter frame dia orang ni ... kkoosseerrr!!!!

1 comment:

  1. ghaz, email me at lukmanadam@yahoo.com ... waiting for your email! ahaks.


    ahmad osman tu cam menarik jer...... warghahahahah

    ReplyDelete