Thursday, December 29, 2005

UNDI ... Perlu ker itu semua?

Setiap kali aku pergi ziarah internet ... pasti aku akan lawat BLOG BLOG yang TOP TOP di persada maya yg di kendalikan oleh orang Mesia ....

So tadi aku sempat register untuk masukkan BLOG aku sama ... ianya ada 476 BLOG dan BLOG aku jatuh ke tempat yang ke 476!!! Aiiiiyyyooooooooooooooooo ....

So kalau dah baca blog ni, jangan lupa undi sama, dia cakap CLICK ajer ... pass tu jangan lupa kasi tau kat keluarga suruh dia orang bukak BLOG ni gak , pass tu suruh keluarga you all kasi tau kawan kawan dia ... (bla bla bla .....teringat iklan radio ERA!!!)

Sebelum berundur ....

Maka Terimalaaaaahhhhhhhhh

Bunga dan Kumbang ... Di satukan di tengah tengah benua !

Labah labah di Pipeline .... Seni ler kononnya tu !!!

Bunga Merah di tgh padang pasir hiasan laman di hadapan GNPOC Office kat Heglieg.

Burung Unta di tepi laman .... Romantis sekali ....

Senja di dalam perjalanan ....

No comments:

Post a Comment