Wednesday, May 03, 2006

02 May 2006 - Hari Pertama Hujan Di Thar Jath

Teringat akan lagu Arwah Sudirman ....

Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut

Cinta yang bersemi
Diwaktu hujan turun
Menyirami ketandusan hati
Dan hujan turut mengiringi
Engkau pergi...

Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini
Semesra bumi yang disirami
Begitulah hati ini

Hujan yang turun bersama air mata
Bersama pedih, bersama rindu
Kau datang dan kau pergi jua
Rindu lagi...

http://www.liriklagu.com/liriklagu_s/Sudirman.html

Maka terimalaaaahhhhhhh ......

Kamal ngan Umer di hadapan opis .... dalam opis abis semua lumpur lumpur orang bawak masuk!!!

Cik Farid kita tgh diskus pasal hujan agaknya ....


One of our ESTEEM CLIENT ..... iya ler kalau tak ada Client, sapa ler PMC kan, kan kan kan .....

Hujan ker Panas ker itukan rahmat Allah ..... Saya tak kisah .... sebab bagi saya dunia ni hanya sementara sahaja ....

Saya suka hujan, sebab at least badan saya tak ler berpeluh ... then kalau tak berpeluh, saya tak ler berbau sangat kan kan kan kan .....

Black Cotton Soil .... kena air hujan sikit ajer terus melekat melekit gitu ....

Ini bukan adegan aksi Kung Fu yaaa ... ni cuma nak cuba buangkan lumpur yg lekat kat kasut ajer tauuuu ....

Catwalk selepas hujan?

Hujannya tak ler ala ala Monsson di Pantai Timur, tapi air bertakung gitu ... ala ala macam hujan dah lima hari ajer !!!!

Habis basah insulatlation material ... tapi tak apa .... ini Sudan ....

Lopak lopak air yg terjadi selepas hujan ...

No comments:

Post a Comment