Sunday, May 07, 2006

Expressi Thar Jath ....

Apakah expressi expressi yang mampu di sampaikan mereka ???

Maka terimalaaaahhhhhh .....................

Cute tak pose ni Abg Ghaz??? Ada ker orang baca BLOG Abg Ghaz yang nak berkenalan ngan saya ni???

Hahahahahaaaa ... apa first oil .... tak kisah ler , janji Bolok petang ni masak sedap .. tu yang penting .... I kena maintain my berat badan ni!!!!

Perlu ker nak bermask pelbagai????? SURVIVOR OF THAR JATH Koonnnooonnnn ... apa ingat Thar Jath ni teruk sangat ker?????

Kepada semua .... saya masih bujang ... dan sekarang ni saya pun dah pandai ucap Salam dan pelbagai lagi .....

Hahahahaaaa .... gasak kau orang ler .... yang penting lepas 10 hari ni aku nak balik gak ..... aku dah melilih air liur bila ingat sphaghetti tu !!!!

Jan menghitung hari .... lagi dua minggu katanya akan pulang bercuti ...... tapi ingat ... tak ada nyer cuti R n R tu boleh accummulate tauuu .... 18 hari maximum!!!!

Uncle Ghaz .... bukan senang saya ni nak senyum tauuu .... so tak kan tak ada apa apa kot!!!!

Ghaz ni ... ada ada saja ... ni tentu nak masuk BLOG you tu muka I ni ...... kkooosseerrr!!! Anyway, nama I , Sharon Stone alaaaaa sebab muka saya ala ala ada stone tumbuh gitu kannnn .... datang ler melawat I kat Thar Jath ni .....

Maaaallluuuuuuuu .... jangan ler ambik gambar kami ...... tapi kalau dah ambik tu .... cantik tak baju kami .... ala ala two in one gitu ... inilah baju tidur dan inilah baju basahan!!!

No comments:

Post a Comment