Friday, May 05, 2006

Di Pagi Jumaat ....

Apabila di perantauan ... benda yang biasa biasa kat Mesia tu akan menjadi sesuatu yang unik dan amat bernilai sekali pabila kita dah kuar dari Mesia ... Kami kat sini amat bertuah sebab ramai yang rajin rajin dan pandai dalam bab masak memasak ni .... so sempena hari yang bahagia dan mulia ni, orang orang dari P1A telah bertungkus lumus untuk memasak ROTI CANAI bagi kami semua orang makan laaaa ....

Maka Terimaaalllaahhhhh .....

Ini Big Boss kita orang or so-called our PD (Baju merah).... Yang tersengih ala ala muka yang di cari cari oleh semua pengarah filem untuk watak ala ala ornag jahat tu, ialah PM ... so PD ngan PM ... tersenyum girang dan tgh ala ala nak kautiem nak kasi apa kat kita orang semua bila project ni selesai nanti!!!

Ellloooo Pak Ya, perlu ker pakai sunglassess dalam cafeteria???????

Ini adalah pakar pakar masakan dari P3 .... kalau rasa rasa nak makan makanan melayu tu, memang ler dia orang yg conquer .... Saipuddin dan Si Bolok .... Jan nampak tepi tepi ajer ... dia tgh sibuk menghitung hari .... lagi 18 hari kooonnooonnnnnnn!!!!!!!!

Aiiiyyyyoooooooo bertungkus lumus Si Arman ala ala menguli uli tepung rati canai tu ... mmmmm cara dia uli uli tu ala ala macam dah biasa tengok ajer .... Tapi di mana yaaaaaa .. (Ooppssss, rasa rasa waktu makan roti canai tu ada lak terlekat bulu kat anak tekak ni yaaa ... mana datang nya yaaaa!!!!!!!! Hehhehehehehehe)

Sabli, our ProjectCoordinator ni .... amboi amboi amboi ..... dengar kata, pantang apa ajer yang di sebut oleh HJH, pasti terhidang gitu!!!! Eeeelllllooooooooooooo ... (Ni bukan datangnya dari mulut kita yaaa ... Jan yang dok propah propah kan kat P2 tu tauuuu!!!!)

Zainal ala ala memberi senyuman manis di pagi Jumaat .... mmmmm warna kulit dah ada, T-Shirt Pagoda tu dah layak ........ Annaaiii roti wonee .....

Sibuk dok mengoreng roti canai .... tapi kan , ala ala keadaan dapur tu , rasa rasa nya , restaurant mamak ni Kelas apa ya??????? (Kan kalau kita pergi ke restaurant dia ala ala ada Sijil gitu ... Restaurant ini Kelas A , dan pelbagai lagi .... so rasa rasa nya dapur kat P1A tu ala ala "APA KELAS" ajer ...!!!! Hehehhehehehhee)

Muka muka keriangan sebab ada makan roti canai ... Si Loh tersenyum riang , sebab dia ler the mastermind untuk pagi ni punya menu .... tak tau lak sekarang ni selain dari Mee Hainan, Nasi Ayam Hainan , ROTI CANAI HAINAN pun ada jugak ker?????

Zack .... ala ala so-called MAWI Look gitu .... Tapi rasa rasa nyer perlu ker fesyen ngan cermin mata kat atas kepala tu????? Hehhehehehheeeeee

Tukang masak kat P1A ... dia tgk aku sibuk sibuk ambik gambar, dia kata, aaaiiiii tak kan ler kita yang macho dan handsome ni tak layak di rakamkan dan di abadikan dalam camera awak tu???? So ..... boolleeeyyyyyyy!!!!

No comments:

Post a Comment