Thursday, February 16, 2006

Dah nak "TUTUP" ... OGP Dalam Kenangan ...

OGP dah nak tutup .... aku rasa sedih sangat ... iya ler , 13 tahun yang lalu ... OGP lah OPU aku yang pertama bekerja di PETRONAS ... waktu tu orang dia pun tak ramai lagi ...

13 tahun berlalu begitu pantas sekali ....

Maka terimalaaahhhhh ....

Ni waktu dulu dulu aku di OGP ... waktu kita orang di Empire Tower lagi .... ni masa jamuan berbuka puasa ....

Project Ampa Fairley .... Kita orang buat EPCC ... and aku jadi Senior Planner dia ... waktu ni Aisyah tak lahir lagi .... (Dalam Gamabr ni aku ngan Sumiyati dan May , Shell punya planners)

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Ambbooii statement En Trust .... hehehheee Not for me to comment .... keputusan dah di buat ... sediihhhh ...

    ReplyDelete
  3. OGP TUTUP? d staff camner?! sorry 2 say, just nak tau")

    ReplyDelete
  4. Teruskan perjuangan selagi masih ada hayat ....

    Kehidupan pasti di teruskan ....

    :))

    ReplyDelete