Friday, February 24, 2006

Terkenang kenang ...

Hari Khamis (semalam) aku balik ke Khartoum sebab ada meeting di sini ... Dan Insya Allah, esok (Sabtu) akan kembali semula ke Thar Jath ....

Kat Banglo sekarang ni tak ramai orang, petang tadi En Rosli dan Hasni baru ajer berangkat balik ke KL ... ntah apa ker sebab nya .. tetiba rasa macam sayu ajer hati ni ... so dalam duduk dengar dengar Lagu Robbie Williams yang Arznel kasi ni ... aku pun tgk tgk gambar lama aku ... rasanya nak gak tunjuk ler gambar aku dolu dolu ....

Maka Terimalaaahhhhh .....

Inilah kelas 4A2 , 1982 ... TIKL ... Cikgu klass kita orang Cikgu Khalid, dia ajar ADD MATHs .. dia pun jadi warden jugak ... and ala ala suka main bola gitu kan ....
Ini kelas 5A2 ... Cikgu klass Cikgu Khoo ... Ajar Geography .... Kita orang semuanya suka kat dia,sebab dia ada ala ala sedu sedu sikit bila ngajar ....

Inilah gambar kami waktu zaman sekolah .... aku tgk gambar ni, menitis air mata , teringat zaman kanak kanak dulu ....

Ini waktu kita orang balik dari perlawanan bola sepak (aaiiyyoooo perlu ker aku pergi ikut orang main bola sepak jugak???)

Ini gambar pagi sebelum aku pergi buat Umrah di bulan puasa dulu ....

Selepas aku abis Umrah dan cukur rambut ...

Aisyah Dan Iman ... sebelum tidur .....

Waktu ni akak tgh demam ... so bawak dia ke Klinic ....

Aiiyyooooo akak ... perlu ker posing macam tu???

Gambar di ambil oleh Akak .... waktu kami di Bintulu ...

Dulu dulu kat Bintulu akak sibuk kata nak ballet , nak ballet .. pass tu bila balik ke KL dan aku masukkan ke klass ballet, dia rasa tak best ... sebab banyak kena praticise dan buat benda yg sama .... hehehehhe

Kakak dan Adik ... cuba baju yg aku baru beli dari Mekah ....

Inilah IBUKU .... Kesian ibu ku ... sekarang ni tak berapa sehat sangat .... dia dah kena stroke and lumpuh dah masuk tahun ketujuh dah ....

Inilah Ibu kepada Anak anak ku ... dan ISTERI ku ... Dulu dulu waktu kita orang duduk Bintulu, MIRI adalah bandar bagi kita orang ... so selalu ler kita orang ke sana ...

Amnoradzi .... geng geng OGP di Bintulu ... skg ni di MIRI ... wife dia pun dah dapat kerja kat Miri .... (Anyway, Amno sendiri orang Miri ...)

Nazlia .... Sweet Bintulu Girl ....

Nadzlia, Aku dan Hussein ... sebenarnya , aku cuba sungguh sungguh nak ala ala jodohkan si Hussein ni ngan Nadzlia ... tapi tak menjadi .... Nadzlia ni lak suka sangat ler ngan si Hussein ni ... tak ada jodohkan .... mana ler Nadzlia ni skg ,,, lama tak dengar cite dia ...
Inilah Hussein ... ataupun OCENT ... kawab baik aku di TES 4 ... kemana mana kami pasti bersama .... aku rindu lak ngan perkembangan dia skg ni ...

Inilah kandang Nemo dan Dory ... design oleh ASrul dan hasil kerja tangan bapak SALIM PAI ...


Husin dan Mudzalifah .... waktu aku kat TES 4 di MLNG dulu



Inilah JEJAKA KACAK OGP dulu .... Kami pergi makan sama sama , sukan sama sama ... dan tak lupa jugak C.S.I sama sama .... Semalam aku borak borak ngan PEON nak dekat 45 minutes ... banyak yg berlaku ...

Aisyah Dan Iman waktu di Bintulu dulu ...

Inilah Asrul .... Dia lah yang mengenalkan aku ngan PROTEIN DIET dia ...

7 comments:

  1. Anonymous2:19 PM

    Rasanya awak ni tersilap letak gambar. Cepat, keluarkan gambar anda bertiga yang mana wife tu tak covered.

    ReplyDelete
  2. Itulah manusia ... senantiasa perlu ingat mengingati ...

    Thanks

    ReplyDelete
  3. 1982 saya baru darjah lima. Tuan Haji Ghazali dan pomfor.

    ReplyDelete
  4. Trust ... terasa tua sangat kan kan ... anyway ... I belum lagi jadi HAJI ... Insya Allah berkat doa Turst, dapat saya tunaikan haji ... Insya Allah

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:28 PM

    wah Ghaz.. seronok nye reminiscing down the memory lane.. tapi kengkadang saya tak sanggup nak tengok gambar masa muda2.. nanti gelak sorang2 hehe

    anyway, thanks for sharing.. Suka Aisyah & Iman.. they are shhhhwweeeeeeeet!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:49 PM

    psssttt! bini pun cunnnnnn!!! :P

    ReplyDelete
  7. Dear Hani ... Thanks ...you pun CUN jugak kan kan kan .... Nanti datang ler jalam rumah ... boleh berkenalan ngan my family hehehhehee ...

    ReplyDelete