Sunday, February 12, 2006

Satelite Dish Kita orang dah besar

Mulai malam tadi, CONTRACTOR kita orang dah tukar SAtellite Dish kita orang, so sekarang ni Satellite Dish tu punya ler bagak ..... mmmmmm sampai boleh buat MURAL lagi tauuu!!!

So ni nak test samada speed dia laju ker tak ..... (Aku bubuh 3 gambar yg sizenya lebih kurang 1M, dan nak tgk berapa lama dia ambik masa untuk uploadkan ke server blogspot ni ... Tiga gambar dia ambik 10 minutes nak upload you!!!)

Maka terimaaalllaaahhhhh .....
Haaaaaaaaaa ni ler Satellite Dish kita orang yang baru ..... so kalau sapa sapa rasa dah boring sangat duk kat sini, berdiri ajer depan dish ni pass tu laungkan ... BEAM ME UP SCOTTY!!! Sure boleh di tranposetasi ke mana mana destinasi gitu!!!

(Jgn betulkan screen anda ... gambar ni memnag gelap!) Yang ini tak ada kena mengena ngan Satellite Dish ... yang ini Assistant Cook ... tersengih ajer tgk aku ambik gambar ... so aku pun ambik ler gambar dia .... pass ni sure hari hari tanya aku "shuraaa ... shuraaaaaa ..." Apa ingat aku Apek Kedai Gambar ker????

No comments:

Post a Comment