Friday, February 03, 2006

Kembali Ke Khartoum ... Selepas R n R

Setelah 18 hari ber R n R ... kini aku kembali semula ke Khartoum yang tandus dan gersang .... hheheheheeee

R n R kali ni banyak ugak aku berjalan ... aku telah ke Tehran dan Bangkok ... seronok jugak, nanti aku akan taruhkan gambar2 di Tehran ... malangnya gambar2 Bangkok tak ada , sebab batery camera abis ... nampaknya kena balik ke Bangkok semula hehehhehehee

Waktu ke sini, aku telah transit di Dubai, dan kali ni Emirates telah kasi aku duduk di Al SONDOZ, favorite Hotel SONDOZ a.k.a Rosmin ....

Maka terimalaaaahhhhh ......

Hotel Al Sondoz Le Meridien .... satu yg aku suka pasal hotel ni ialah dia dekat ngan City Centre punya mall ... kat depan tu ajer ... gambar ni di ambik dari Mall

Biliknya agak besar dan luas (abisss dah nama pun SUITE kannnn!!!) ... Ruang tamunya agak besar jugak dan wall decorationnya quite minimal

TV tak menghala ke katil (sebab ada ruang tamu kan) ... so aku tak bukak pun TV tu , iya ler sampai kul 5 pagi, terus tidur, sedar2 dah kul 10!!!

Bilik ni ada dua katil single ... tu yg tak bestnya ... sebab katil King semuanya dah abis .... tapi tidur lena jugak sebab tilam dia quite firm!!!

Sebab ni suites, so lengkap ngan dapur sekali !!! Dan sini jugak ada washing machines pelbagai gitu!!!

Bilik Air

No comments:

Post a Comment